4.10.08

Alumnes

Aquest a classe, amb les iaies, poso un problema... "Si tinc 72 anys, a quin any vaig nèixer? Cares de "I jo què sé" o de "Tu no tens 72 anys" i al final pregunto a veure, a quin any som? I una em diu 1996 i, quan veu la meva cara, diu no 1994 i altra... no, 2004, altra, 2006 i jo vaig dir uis que us treieu anys i vaig escriure 2008 amb la panxa congelada i la resta a la pissarra. Vaig mirar els resultats i resulta que va nèixer al 200872 o al 7208 o... així que jo intentaré que repassin les restes però em temo que serà fer cops de números a les neurones.
Però ja passo de pensar quin és el paper del mestre amb aquesta bona gent. És el que em toca fer i no tinc ganes aquest curs de discutir. Blog i prou, i algun company...

1 comentario:

Anónimo dijo...

Si això passa amb els alumnes grans, jo en tinc una amb els alumnes que pugen ara.

Estic vivint una experiència força interessant perquè amb 45 anys m'he posat a estudiar un cicle de FP i estic envoltat de nois i noies de 18 fins a 24 (aprox).

Ahir a l'hora del "pati" varem tenir una conversa molt divertida sobre deu, l'ésser humà i la evolució de les espècies.

Bé, el punt "dur" de la discussió va sorgir quan vaig tractar de convèncer a un company de que ben al contrari del que ell insistia i afirmava, la evolució no s'havia aturat en arribar a l'home, que aquesta no afavoria al mes fort si no al millor adaptat (ex. ratolins vs. dinosaures), i que l'ésser humà no era ni de bon tros el seu últim, definitiu i màxim exponent (ex. mutacions virus SIDA i Grip Aviària).

No vaig aconseguir sembrar-li ni la mes lleugera ombra de dubte.

Visca la immobilitat de l'Univers!!! Visca el geocentrisme!!! Visca el virus de la SIDA i la Grip Aviària!!! Tots units cap a l'extinció!!!