16.2.08

Plans de futur

Vist que no m'atrauen les dones i que ser lesbiana seria complicat i, vist que els homes sí m'atrauen però que tampoc no són la meva especialitat, crec que podria ser monja atea, o en tot cas agnòstica.
Jo proposo fundar un convent o monestir d'adoradors o adoratrius de Cary Grant, amb pel.lícules seves als maitines dels diumenges (que es tornarien passar a la tarda per si volíem dormir al matí) i que es podrien compaginar amb altres pel.lis.
Naturalment hauria de ser mixt i amb llits king size perquè Cary Grant ho hagués volgut així, al menys pel que deia als llibres de tafanejos de Hollywood que em va passar Richard.
Tinc uns pocs amics que vindrien amb mi: els avorrits de les relacions humanes, els cinèfils que no anem ja mai al cine, heteros no practicants, com jo, vaja. La cosa està en qui ho subvenciona perquè conreant l'horta i fent treballs manuals no amortitzaríem el preu dels lloguers actuals.
A la vida, tot va poc a poc posant-se al seu lloc. Què passarà amb la financiació?

2 comentarios:

flofana dijo...

Hola calabaza:


yo creo que seré la primera en incorporarme a tu monasterio, debido a que me canse de esperar que me llueva un hombre del cielo. Por lo tanto a doraremos, a este pedazo de hombre que es Cary Grant. Propongo usar habito color blanco así podríamos poner en la parte del frente la imagen de nuestro adorado hombre.
Con respecto a la financiación tengo una muy buena idea a ver si te gusta, podríamos reunir a todos los súbditos y seleccionar los más sexy y realizar un calendario hot (femenino y masculino) y venderlos en las grandes ciudades yo creo que esto dejara muy buena ganancia para nuestro monasterio. El problema es que el calendario solo puede realizarse una vez al año por lo tanto no será muy rentable Pero aceptamos otras propuestas. Un besote grande de una súbdita del monasterio de Eva..... Besos chauu

Anónimo dijo...

Yo tambien me sumo al monasterio, es mas puedo traer incluso otras 2 subditas para la causa. En cuanto a la financiacion, podemos pedir que pongan una casilla en la declaración de la renta como la de la Iglesia y que nos den el 7%, sobretodo si proviene de gente como Esther Koplowitz, Mario Conde, I.P. y Katxuli, Baronesa Thyssen, etc. etc. etc., y propongo que Ana Obregon nos done a su ex Darek, para ke por lo menos no seamos todas mujeres XD