18.6.06

Sopar de fi de curs


Després del pelutx no em podia sorprendre? Doncs encara era possible una mica més...
Divendres vaig anar al sopar de fi de curs; mai no ho fem però aquest curs vam seure junts els profes en un racó i vam estar fent continuació del claustre, ideal... Abans d'anar a l'exili jo estava asseguda amb l'alumna del pelutx per allò que em venia a parlar i la seva germana em va dir que segués amb elles i em van fer la classe de TICs amb una consola que es diu Nintendo DS.
Em vaig alegrar de no haver-la vist a classe aquest curs perquè a més de jugar a tenir gossos tamagotxi resulta que et pots connectar a altre Nintendo DS i pots xatejar escrivint com si fos un full amb un llapis de plàstic.
El cas és que les profes em van venir a buscar per anar a l'altre extrem de la taula i al poc em ve una noia (de 23 anys...) amb una maquineta d'aquelles i un llapis per a que estigués al dia del que em deien perquè ara ja no era la seva profe. I... me la vaig quedar una estona, perquè tampoc no era el cas de sopar parlant de publicitat, d'avaluacions, de problemes, del curs que vé... i vaig fer zapping d'uns a d'altres pensant en que en tornar a Barcelona havia de trucar els meus amics per continuar la nit amb un aniversari i que el que necessito ja és una bona dosi de VACANCES.

No hay comentarios: