16.4.06

V de Vendetta

Feia temps que no baixava una pel.li d'internet (tot i que tinc un pilot de llibres de jardineria i alguna sèrie de TV) i vaig baixar V de Vendetta. Un amic (moltes gràcies Juan) m'havia dit que li havia agradat molt i la vaig veure còmodament al sofà però sense fer pauses ni res, la qual cosa és un bon indicatiu per algú que li costa tant concentrar-se com jo.
Així que quina sorpresa! M'esperava que dels directors de Matrix sortiria quelcom més fosc i crec que el resultat és lluminós. Em va recordar una mica El jardinero fiel però d'allà vaig sortir pensant tothom és dolent (el contrari del que normalment tinc al cap) i de V acabes pensant que hi ha esperança per a la humanitat tot i que sigui perquè hi ha guionistes que tenen prou humor per fer aquests guions.
També vaig fer una prova culinària, un "Patefin", seguint la recepta que hi ha a http://minouchka.canalblog.com/archives/p70-10.html surt quelcom boníssim però necessitaria moltes instruccions per donar la volta a la paella a la patefin. La meva primera idea que va ser fer-ho amb una cassola de fang va ser catastròfica, amb la meva paella (que no és una paella gegantina com les franceses) sembla una truita de patates. El meu pare que no és golafre se'l va cruspir gairebé tot. Guanya molt amb la mermelada de fruits vermells.

No hay comentarios: