3.12.06

Ja ho han inventat

El que jo no entro a la meva nevera no ho veig. Ja em poden deixar una síndria sencera (ja ha passat) que, com jo no l'he ficada, no la veig.

Així que, quan he vist aquesta nevera, he pensat que l'havien creat per a mi. També hi ha un aire acondicionat transparent que segur que deixa veure com va el filtre i una rentadora que, mira, de moment, ja sé quan està plena o buida.

Serà antiestètica però si la venguessin aquí em penso que la compraria, mai no estaria tan plena com la de la imatge, però podria veure millor com està, o si el meu germà ha decidit baixar la població dels meus iogurts, o si la meva mare ha decidit emplenar-la amb coses que no veuré.

1 comentario:

Víctor dijo...

És una passada aquesta nevera, però crec que no me la ficaria. Ara que acabem de vindre de vacances la meua està tan buida que podria veure la paret del darrere sense problemes si la tingués.