5.11.06

Lectures

Ara que no tinc gens de ganes de pensar, m'he posat a llegir; vaig passejar-me per l'fnac i vaig agafar Inés del alma mía i... pse, no hi ha manera d'entrar als últims llibres d'Isabel Allende, es llegeixen ràpid i bé i tenen el seu punt però ja no enganxen.
Després vaig anar a per a l'últim de Matilde Asensi, Todo bajo el cielo, que em va recordar a El último catón però sense la història d'amor petarda i irreverent de la monja napolitana.
Finalment vaig decidir llegir quelcom "més seriós" i vaig optar per Travesuras de la niña mala de Vargas Llosa i... no em crec la història; i més després de El paraíso en otra esquina que em va agradar molt, així que abans de renunciar al autor miraré de llegir La fiesta del chivo que té bona pinta...
I com no vull pensar, accepto recomanacions alienes, via el que sigui...

4 comentarios:

Amparo dijo...

"Niágara" de Joyce Carol Oates y "Una historia de amor y oscuridad", de Amos Oz.
El primero es de Lumen y aunque caro, tiene el libro algunos tropiezos tipográficos, pero la historia y como está contada vale la pena.
El segundo es fascinante.
Smuack

Anónimo dijo...

hola Eva.. yo quisiera saber en qué idioma escribís (¿sería gallego?). bueno, tu blog me parece muy interesante, después tengo que volver para leerlo con más atención. yo escribo algunas cosas también, en castellano (http://ensaladadecolores.blogspot.com) y en portugues/ingles (http://giaycasting.blogspot.com). Si te apetece.. ¡Suerte!

Anónimo dijo...

Hola, com dius que acceptes recomanacions,aqui en tens dues:
"Desgràcia" i "L'edat de ferro" de J.M Coetzee.
Una salutació i espero que t'agradin

Cristóbal Martín

Unknown dijo...

Aquesta no és una recomanació aliena. Perquè és pròpia.

Fa tot just un mes que acabo de publicar Montecristo amb l'editorial Proa, i és una novel·la perfecta per desestressar-se. Aventures, persecucions, nazis, espies i camps de concentració durant la Segona Guerra Mundial.

Més divertit que la Matilde Asensi (vé qué he de dir)!!!