3.12.05

Complements per al senyor Manel

Divendres va venir la regidora, li vam ensenyar la futura aula d'ordinadors, com podien anar els endolls i li vam dir que hi havia una gotera. Llavors li vaig presentar al senyor Manel i em diu "I les ulleres?" i jo me'l quedo mirant i li havien dibuixat amb llapis unes ulleres i li havien donat per fumar alguna cosa, amb llapis.
Bé, jo ja m'ensumo qui ha estat, perquè només hi ha dos que estan tot el dia examinant si la gotera canvia o no, i no penso dir-los res però no vull ni saber com van poder posar les taules i per on es van enfilar per arribar al sostre i dibuixar els complements. Espero que el senyor Manel els hi agraexi...

1 comentario:

Rakz dijo...

No entiendo ni J, pero como ya me sé la historia del Señor M., contribuyo a pensar en que sólo falta que la regi te pida un diseño similar para la estancia de su casa. ¿Podemos importarlo a México?